Last Post Wins.
Comments
-
-
-
I quit for a long while.
*Long and loving hugs to everyone*
Strangerie, I like that name, nice sound.. ^^
Would you like to pm story when it's ready to me?
Please?
I'll promise to come check this place sometimes, but may not post

Cya people. If interested to keeping contact, pm me. ^^
I'll give my x-fire and/or msn -
nuuuuuuu!!! =(((I quit for a long while.
*Long and loving hugs to everyone*
Strangerie, I like that name, nice sound.. ^^
Would you like to pm story when it's ready to me?
Please?
I'll promise to come check this place sometimes, but may not post

Cya people. If interested to keeping contact, pm me. ^^
I'll give my x-fire and/or msn -
nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom nom
now i have a cramp in my hand ><
Categories
- All Categories
- Z8Games
- Off-Topic - Go To Game OT Forums
- 1 Z8 Forum Discussion & Suggestions
- 16 Z8Games Announcements
- Rules & Conduct
- 5.2K CrossFire
- 954 CrossFire Announcements
- 945 Previous Announcements
- 2 Previous Patch Notes