Describe the forumer above you
Comments
-
Depositei 34,98 Compra n º 20.000 zp depositei Conta n'uma do Banco do Brasil Só Que nao Veio Dois campos amarelo somente hum NR.do envelope dai tava Escrito embaixo do comprovante do envelope * Que valor Sujeito a conferencia. Mais Igual confirmei com o valor um Mensagem Que Veio pra mim não e-mail Só Que No segundo campo amarelo nao Dava de los dei caractere branco dai botei bote assim o N ° 0 e enviei nenhum Outro dia aparece UMA Massagem no e-mail Opaco Opaco OS Valores foram depositados nd respectivas Contas e bom jogo Só Que fez JÁ Mais de 10 dias e Nada ZPS dos meus. Oque eu Faço? Por favor me ajudem Nunca Postei Aqui e nao sei oque Fazer
I deposited 34.98 Purchase No. 20000 deposited zp Account numa Bank of Brazil who came not only two yellow fields only give hum NR.do envelope was written this under the voucher envelope * What value Subject to the conference. More also confirm the value with a message that came to me not only e-mail in the second yellow field I could not have given them the blanks give boat so I put the No. 0 to send any other day appears a massage in the e-mail Opaque opaque values were deposited nd their accounts and did just that good game for over 10 days and nothing of my ZPS. What do I do? Please help me never post here and do not know what
Google Translator.
Categories
- All Categories
- Z8Games
- 1 Z8 Forum Discussion & Suggestions
- 15 Z8Games Announcements
- Rules & Conduct
- 2.4K CrossFire
- 708 CrossFire Announcements
- 708 Previous Announcements
- 2 Previous Patch Notes
- 311 Community