einstellungen

hi wieso muss ich immer die steuerung neueinstellen kann mir da jemand helfen

Comments

• niklas2004 wrote: »
    hi, how come I always have to reconfigure my movement keys? can someone help me with it?

The game is made for a standard qwerty-keyboard I think. If you change any of the movement keys, it will change it the setting to the key that is in that position on a qwerty-keyboard when you log out/leave a server.

So just join a server, change your settings to W,A,S,D (letters, not qwerty-position), leave the server and rejoin. Your settings should now always appear correct. Changing to WASD is important: if you just leave them on WASD without changing, nothing will have changed.
    Only movement key that this doesn't seem to work for for me is spacebar. The rest of the keys works fine ^^
  • basically what he said but in german:
    Das Spiel ist für ein Standard-QWERTY-Tastatur aus, denke ich. Wenn Sie eine der Tasten der Bewegung zu ändern, wird es ändern Sie die Einstellung auf den Schlüssel, der ist in dieser Position auf einer QWERTY-Tastatur, wenn Sie sich abmelden / leave einem Server.

Also nur einem Server verbinden, ändern Sie Ihre Einstellungen auf W, A, S, D (Briefe, nicht qwerty-Position), lassen Sie den Server und anzuschließen. Ihre Einstellungen sollten nun immer korrekt angezeigt. Die Umstellung auf WASD ist wichtig: wenn Sie diese einfach verlassen, ohne dabei auf WASD, wird nichts geändert haben.
    Nur Bewegung Schlüssel, scheint dies nicht für mich ist die Leertaste zu arbeiten. Der Rest der Schlüssel funktioniert
    google translate ftw!
  • I understand yall are trying to help each other, but english only on the forums please
This discussion has been closed.