Follow CF On Facebook! Get the USP Handgun FREE!
Comments
-
what does this mean? : Remember that you can only claim 1 USP handgun per account.
And you can only claim a total of 5 USP handguns on your facebook account. (for people with lots of alternates you will need to choose wisely)
can some 1 put it in small/easy words to understand thx! -
-
Hi guys, i found a problem. Someone try traduce because it's very important to community.
Tenta traduzir pois eu acho que é importante para você saber.
Seguinte: Eu participei como fan no meu facebook e ganhei a USP. Fiz logout da minha conta e login na conta do meu irmão nessa pagina "http://crossfire.z8games.com/facebook_pg.aspx" no mesmo computador. Então apareceu automaticamente a mensagem "Congratulations". A princípio eu não entendi, mas quando meu irmão entrou na conta dele do crossfire a USP estava lá, sem precisar fazer o processo do facebook dele.
Cokies? Ip adress? i dont know.
Espero que eu tenha ajudado, isso aconteceu aqui e pode ter acontecido com muita gente que divide o computador.
Abraços !
ATTENTION!!! ATTENTION!!! CHECK IT!!! Z8!!! SAIDIN!!!
Translation: JUST JOIN WITH ANY ACCOUNT ON MY PC NOW THAT APPEARS THIS MESSAGE WILL AUTOMATICALLY WITHOUT NEED TO CONNECT TO FACEBOOK!
-
ATTENTION!!! ATTENTION!!! CHECK IT!!! Z8!!! SAIDIN!!!
Translation: JUST JOIN WITH ANY ACCOUNT ON MY PC NOW THAT APPEARS THIS MESSAGE WILL AUTOMATICALLY WITHOUT NEED TO CONNECT TO FACEBOOK! -
Hi guys, i found a problem. Someone try traduce because it's very important to community.
Tenta traduzir pois eu acho que é importante para você saber.
Seguinte: Eu participei como fan no meu facebook e ganhei a USP. Fiz logout da minha conta e login na conta do meu irmão nessa pagina "http://crossfire.z8games.com/facebook_pg.aspx" no mesmo computador. Então apareceu automaticamente a mensagem "Congratulations". A princípio eu não entendi, mas quando meu irmão entrou na conta dele do crossfire a USP estava lá, sem precisar fazer o processo do facebook dele.
Cokies? Ip adress? i dont know.
Espero que eu tenha ajudado, isso aconteceu aqui e pode ter acontecido com muita gente que divide o computador.
Abraços !
O problema já está resolvido!
The problem is already solved. -
I think i messed up the process. Says that i already got it but checked my profile and its not there..Help
The USP will NOT appear on your profile until tomorrow (when the site updates). Go in-game and check your 'Storage', it should appear there. -
This discussion has been closed.
Categories
- All Categories
- Z8Games
- 1 Z8 Forum Discussion & Suggestions
- 15 Z8Games Announcements
- Rules & Conduct
- 2.5K CrossFire
- 732 CrossFire Announcements
- 724 Previous Announcements
- 2 Previous Patch Notes
- 332 Community