Top 5 People you like in CF

13

Comments

  • SaldiHSaldiH Squire
    All HWG BOYS :)!!!
  • MxCaaTMxCaaT Knight-Errant
    ayce
    tori
    chase
    viz
    sucko
  • HydenvHydenv Knight-Errant
    bLackOOOut wrote: »
    1. snipes
    2. slaya(if he "likes" me that day
    3. donavan
    4. billythekid aka steffen
    5. sauce



    list of players i hate

    1. slaya(when hes mean)
    2. toasty
    3. ck
    4. trellz
    5. any bad kids who act good.

    where am i in this?!!?!?!?
  • bLackOOOutbLackOOOut Knight-Errant
    verm i saw you post and was like "shiit i forgot him" honestly! you're on there for sauce lol
  • nativelionnativelion Apprentice
    Five is simply too few. I'd have to mention Vermilion the wooden shoe wearing one, Xistenz... played with the dude basically since my first CF team, Radium. Dellz, the euro child who smashes people virtually and verbally. You all have my love.
  • kyFVGkyFVG Worthy
    alberttime wrote: »
    3.8 and college at 17. NOWWHERE JUICEYRTUI NO WHERE?!

    stop lying and trying to be like kc/tastylimes , lol.
  • You are illiterate because tori is the one that had the sound glitch and you're directing it towards me. It's called a DISCONNECT. And what are you going on about dodging? I DC'd the last round of first half, so tell me how that qualifies as "dodging" ?

    You haven't even seen me and somehow I am 'ugly'. Stop being so gullible and stupid. You go on and on about how smart you are but you act like a complete fucking moron on an internet forum. OH LOOK, IM TYPING IN CAPS, MAYBE THEY'LL SEE HOW MUCH THIS TERRIBLE TROLLING ACTUALLY MEANS!

    Now, tell me what good teams you've played on, I'm sure with an astonishing player like you you must have some top teams on that list.

    tl;dr I was on a drunk rant last night. Happy Late Fourth, sorry you didn't go anywhere.
    katyperryy wrote: »
    stop lying and trying to be like kc/tastylimes , lol.


    I'm not. I actually have a 3.8, and I'm going to college early, CC, since I messed up a few years back. I also look tenfolds better than most everyone in this community.

    You're a JOKE trellz. You just sit on your computer all day, and dick ride the fuck outta slaya, and he doesn't even really like you. Talks shit about you all the time hahaha.
  • kyFVGkyFVG Worthy
    alberttime wrote: »
    tl;dr I was on a drunk rant last night. Happy Late Fourth, sorry you didn't go anywhere.




    I'm not. I actually have a 3.8, and I'm going to college early, CC, since I messed up a few years back. I also look tenfolds better than most everyone in this community.

    You're a JOKE trellz. You just sit on your computer all day, and dick ride the fuck outta slaya, and he doesn't even really like you. Talks shit about you all the time hahaha.

    1 .When do I **** ride slaya? I'm in the same team with him so I scrim with him and talk on mumble occasionally , I guess that's **** riding though.
    2 .You really got offended by me saying that so you clearly no it yourself your trying to impersonate them.
  • 23_Flavors23_Flavors Apprentice
    1. Me
    2. Myself
    3. I
    4. Not you
    5. It's Me
  • MxCaaTMxCaaT Knight-Errant
    alberttime wrote: »




    I'm not. I actually have a 3.8, and I'm going to college early, CC, since I messed up a few years back. I also look tenfolds better than most everyone in this community.

    You're a JOKE trellz. You just sit on your computer all day, and dick ride the fuck outta slaya, and he doesn't even really like you. Talks shit about you all the time hahaha.
    agreed carry on
  • katyperryy wrote: »
    1 .When do I **** ride slaya? I'm in the same team with him so I scrim with him and talk on mumble occasionally , I guess that's **** riding though.
    2 .You really got offended by me saying that so you clearly no it yourself your trying to impersonate them.

    You talk with him 24/. I'll record it next time. And no, I speak truths, and I don't try to impersonate Christian Bale. Hurr

    faazeee wrote: »
    agreed carry on

    <3


    [22:22] ky: How mad did you get?
    [22:22] ky: rofl
    [22:22] ky: so mad
    [22:22] #sukodabest~: Mad?
    [22:22] #sukodabest~: No
    [22:22] ky: cause you know its true
    [22:22] #sukodabest~: Is that all widdol ***** boy can sayu
    [22:22] #sukodabest~: Go ride that aussie sum more
    [22:22] #sukodabest~: pls
    [22:22] #sukodabest~: ****ing ****** lol.
    [22:22] ky: [19:21] ky: http://forum.z8games.com/showthread.php?p=3059682&posted=1#post3059682
    [19:21] ky: Apparently you talk **** about me and i **** ride you
    [19:22] ky: Seems legit
    [19:22] FG NWO | lionheart: i talk **** about you?
    [19:22] FG NWO | lionheart: lol
    [19:22] ky: go read the posts
    [19:22] ky: lol
    [22:22] ky: mad.
    [22:22] #sukodabest~: Mad?
    [22:23] ky: you're retarted.
    [22:23] #sukodabest~: Why would he admit to it
    [22:23] #sukodabest~: ?
    [22:23] #sukodabest~: ******ed*
    [22:23] ky: he doesnt like me
    [22:23] #sukodabest~: Nope.
    [22:23] ky: yet he picks me up
    [22:23] ky: in his team
    [22:23] #sukodabest~: Yep
    [22:23] ky: seems legit
    [22:23] #sukodabest~: cause you **** ride him
    [22:23] #sukodabest~: better than having some random who he doesn't like
    [22:23] #sukodabest~: and doesn't **** ride him
    [22:23] #sukodabest~: You're an idiot.
    [22:24] ky: I'm not going to sit here and argue with a moron , go on the forums and try to impersonate tastylimes more , pce.
    [22:24] #sukodabest~: How do i do that?
    [22:24] #sukodabest~: I look so much better than tasty, he lied about having sex, and copied american psycho
    [22:24] #sukodabest~: I'm honest, I have a good life, good looks, and brains.
    [22:24] #sukodabest~: You're the moron
    [22:25] #sukodabest~: You aren't even good at a game you play 10x more than me
    [22:25] #sukodabest~: gg ****ing ******, lol.
    [22:25] #sukodabest~: You cheat in offclient source scrims, and accuse me of it
    [22:25] ky: I rarely play cf , ask my team , proven wrong once again .
    [22:25] #sukodabest~: lol^^
    [22:25] ky: just stop please
    [22:26] #sukodabest~: Proven wrong?
    [22:26] #sukodabest~: You still play more than me
    [22:26] #sukodabest~: God you're so stupid
    [22:26] ky: my rws is still 8x better than yours
    [22:26] #sukodabest~: you have an 8
    [22:26] #sukodabest~: i had a 5
    [22:26] #sukodabest~: Good job you illiterate ****.
    [22:26] ky: you had like a 2.71
    [22:26] ky: nt though
    [22:26] #sukodabest~: nope
    [22:26] #sukodabest~: Go look
    [22:26] #sukodabest~: like
    [22:26] #sukodabest~: 4.77
    [22:26] #sukodabest~: or some ****
    [22:26] #sukodabest~: ****ing ******.
    [22:26] ky: damn
    [22:26] ky: 4
    [22:26] ky: is really good
    [22:26] ky: man
    [22:26] #sukodabest~: OOO
    [22:27] #sukodabest~: CAUSE I PLAY
    [22:27] #sukodabest~: RIGHT?
    [22:27] #sukodabest~: At least I didn't have to cheat to try to impress slaya
    [22:27] #sukodabest~: in offclient scrims
    [22:27] #sukodabest~: LOL
    [22:27] ky: Even if you played 24/7 you would still be **** lol
    [22:27] #sukodabest~: Nahhh.
    [22:27] ky: I'm done talking to a moron
    [22:27] ky: pce
    [22:27] #sukodabest~: I'm better at CF, and oyu play more
    [22:27] #sukodabest~: Yep
    [22:27] #sukodabest~: Dodge you ****ing sack of ****.
    [22:27] ky: Thats why everyone on the forums **** talks you , yeah
    [22:27] ky: seems legit
    [22:27] ky: bye
    [22:27] #sukodabest~: They do?
    [22:28] #sukodabest~: HMMM
    [22:28] #sukodabest~: Albert.. Matt...
    [22:28] #sukodabest~: no one talks about me, but they sure do about you
    [22:28] #sukodabest~: Gurp's bestie.
    [22:28] #sukodabest~: LOOL
    [22:28] <This user is now offline>

    WHY YOU MAD BRO?!
  • kyFVGkyFVG Worthy
    alberttime wrote: »
    You talk with him 24/. I'll record it next time. And no, I speak truths, and I don't try to impersonate Christian Bale. Hurr




    <3


    [22:22] ky: How mad did you get?
    [22:22] ky: rofl
    [22:22] ky: so mad
    [22:22] #sukodabest~: Mad?
    [22:22] #sukodabest~: No
    [22:22] ky: cause you know its true
    [22:22] #sukodabest~: Is that all widdol ***** boy can sayu
    [22:22] #sukodabest~: Go ride that aussie sum more
    [22:22] #sukodabest~: pls
    [22:22] #sukodabest~: ****ing ****** lol.
    [22:22] ky: [19:21] ky: http://forum.z8games.com/showthread.php?p=3059682&posted=1#post3059682
    [19:21] ky: Apparently you talk **** about me and i **** ride you
    [19:22] ky: Seems legit
    [19:22] FG NWO | lionheart: i talk **** about you?
    [19:22] FG NWO | lionheart: lol
    [19:22] ky: go read the posts
    [19:22] ky: lol
    [22:22] ky: mad.
    [22:22] #sukodabest~: Mad?
    [22:23] ky: you're retarted.
    [22:23] #sukodabest~: Why would he admit to it
    [22:23] #sukodabest~: ?
    [22:23] #sukodabest~: ******ed*
    [22:23] ky: he doesnt like me
    [22:23] #sukodabest~: Nope.
    [22:23] ky: yet he picks me up
    [22:23] ky: in his team
    [22:23] #sukodabest~: Yep
    [22:23] ky: seems legit
    [22:23] #sukodabest~: cause you **** ride him
    [22:23] #sukodabest~: better than having some random who he doesn't like
    [22:23] #sukodabest~: and doesn't **** ride him
    [22:23] #sukodabest~: You're an idiot.
    [22:24] ky: I'm not going to sit here and argue with a moron , go on the forums and try to impersonate tastylimes more , pce.
    [22:24] #sukodabest~: How do i do that?
    [22:24] #sukodabest~: I look so much better than tasty, he lied about having sex, and copied american psycho
    [22:24] #sukodabest~: I'm honest, I have a good life, good looks, and brains.
    [22:24] #sukodabest~: You're the moron
    [22:25] #sukodabest~: You aren't even good at a game you play 10x more than me
    [22:25] #sukodabest~: gg ****ing ******, lol.
    [22:25] #sukodabest~: You cheat in offclient source scrims, and accuse me of it
    [22:25] ky: I rarely play cf , ask my team , proven wrong once again .
    [22:25] #sukodabest~: lol^^
    [22:25] ky: just stop please
    [22:26] #sukodabest~: Proven wrong?
    [22:26] #sukodabest~: You still play more than me
    [22:26] #sukodabest~: God you're so stupid
    [22:26] ky: my rws is still 8x better than yours
    [22:26] #sukodabest~: you have an 8
    [22:26] #sukodabest~: i had a 5
    [22:26] #sukodabest~: Good job you illiterate ****.
    [22:26] ky: you had like a 2.71
    [22:26] ky: nt though
    [22:26] #sukodabest~: nope
    [22:26] #sukodabest~: Go look
    [22:26] #sukodabest~: like
    [22:26] #sukodabest~: 4.77
    [22:26] #sukodabest~: or some ****
    [22:26] #sukodabest~: ****ing ******.
    [22:26] ky: damn
    [22:26] ky: 4
    [22:26] ky: is really good
    [22:26] ky: man
    [22:26] #sukodabest~: OOO
    [22:27] #sukodabest~: CAUSE I PLAY
    [22:27] #sukodabest~: RIGHT?
    [22:27] #sukodabest~: At least I didn't have to cheat to try to impress slaya
    [22:27] #sukodabest~: in offclient scrims
    [22:27] #sukodabest~: LOL
    [22:27] ky: Even if you played 24/7 you would still be **** lol
    [22:27] #sukodabest~: Nahhh.
    [22:27] ky: I'm done talking to a moron
    [22:27] ky: pce
    [22:27] #sukodabest~: I'm better at CF, and oyu play more
    [22:27] #sukodabest~: Yep
    [22:27] #sukodabest~: Dodge you ****ing sack of ****.
    [22:27] ky: Thats why everyone on the forums **** talks you , yeah
    [22:27] ky: seems legit
    [22:27] ky: bye
    [22:27] #sukodabest~: They do?
    [22:28] #sukodabest~: HMMM
    [22:28] #sukodabest~: Albert.. Matt...
    [22:28] #sukodabest~: no one talks about me, but they sure do about you
    [22:28] #sukodabest~: Gurp's bestie.
    [22:28] #sukodabest~: LOOL
    [22:28] <This user is now offline>

    WHY YOU MAD BRO?!

    I'm so mad man , look who is doing all the typing lol.
  • katyperryy wrote: »
    i'm so mad man , look who is doing all the typing lol.


    why you so mad bro?
  • kyFVGkyFVG Worthy
    I like how you blocked out slayas parts , after this im done though you can say w/e you want.


    [19:21] ky: http://forum.z8games.com/showthread.php?p=3059682&posted=1#post3059682
    [19:21] ky: Apparently you talk **** about me and i **** ride you
    [19:22] ky: Seems legit
    [19:22] FG NWO | lionheart: i talk **** about you?
    [19:22] FG NWO | lionheart: lol
    [19:22] ky: go read the posts
    [19:22] ky: lol
    [19:22] FG NWO | lionheart: i dont really like you yet i pick you up
    [19:22] FG NWO | lionheart: ok
    [19:22] FG NWO | lionheart: seems legit
    [19:23] ky: yeah lol
  • katyperryy wrote: »
    I like how you blocked out slayas parts , after this im done though you can say w/e you want.


    [19:21] ky: http://forum.z8games.com/showthread.php?p=3059682&posted=1#post3059682
    [19:21] ky: Apparently you talk **** about me and i **** ride you
    [19:22] ky: Seems legit
    [19:22] FG NWO | lionheart: i talk **** about you?
    [19:22] FG NWO | lionheart: lol
    [19:22] ky: go read the posts
    [19:22] ky: lol
    [19:22] FG NWO | lionheart: i dont really like you yet i pick you up
    [19:22] FG NWO | lionheart: ok
    [19:22] FG NWO | lionheart: seems legit
    [19:23] ky: yeah lol

    It's up there, in my UNEDITED post. Along with why Slaya said that.


    Why you so mad bro?
  • hi
    1ixz4g.jpg
  • AVlATEAVlATE Squire
    don't pick on the community college scholar
  • Just great how you 2 destroyed this thread. It started with the guy that ask who you like in the game. and now its all about you 2 making asses out of yourself. nice going
  • AyyyJ wrote: »
    hi
    1ixz4g.jpg

    Lol ..
  • 1. solid/ivysaur
    2. WokoWoko
    3. Jamesdean
    4. Sexynix
    5. GX
  • AVlATE wrote: »
    don't pick on the community college scholar


    Because going to CC at 17, and finishing and going to a real college at 19 is bad.


    Seems legit alt.
  • AVlATEAVlATE Squire
    alberttime wrote: »
    Because going to CC at 17, and finishing and going to a real college at 19 is bad.


    Seems legit alt.

    Because going to CC @ 17 is an accomplishment, but in reality is a joke

    stand back guys we have a genius over here
  • AVlATE wrote: »
    Because going to CC @ 17 is an accomplishment, but in reality is a joke

    stand back guys we have a genius over here


    In reality the majority of people start off in CC. You obviously haven't actually finished high school yet. I never claimed to be a genius did I? Assuming things, tsk tsk


    Are you homeschooled, aeyrn?
  • AVlATEAVlATE Squire
    alberttime wrote: »
    In reality the majority of people start off in CC. You obviously haven't actually finished high school yet. I never claimed to be a genius did I? Assuming things, tsk tsk

    I never said you was a genius it was just sarcasm. and what majority? the ones who act like you?

    ha

    you should spend more time in your studies instead of the forums & game
  • AVlATE wrote: »
    I never said you was a genius it was just sarcasm. and what majority? the ones who act like you?

    ha

    you should spend more time in your studies instead of the forums & game



    It was sarcasm? and you don't know much about your country apparently. Call me stupid when you're sitting here looking like an stupid monkey.

    God, you wonder why people look at black people the way they do.
  • why do you mention going to community college at the age of 17? most normal people who haven't been left back go to college at age 17/18(depending on when their birthday is). community college is not an accomplishment and although there is nothing wrong with attending community college,considering the cost is low and you still end up with a degree, the majority of the people there are mentally challenged.

    and in regards to this thread... R.I.P. Here Lies The Feelings of CF Players Whom Haven't Been Mentioned in the "Top 5 People you like in CF" Thread.
  • AVlATEAVlATE Squire
    alberttime wrote: »
    It was sarcasm? and you don't know much about your country apparently. Call me stupid when you're sitting here looking like an stupid monkey.

    God, you wonder why people look at black people the way they do.

    Why should i care about my country especially with the problems with idiots like you around.

    And i never called you stupid but you do tend to show it alot.

    Haha a black stereotypical joke yet you're in the part of the country where the blacks probably bully you 24/7?
    l0lmichigan what a joke
  • AVlATE wrote: »
    Why should i care about my country especially with the problems with idiots like you around.

    And i never called you stupid but you do tend to show it alot.

    Haha a black stereotypical joke yet you're in the part of the country where the blacks probably bully you 24/7?
    l0lmichigan what a joke


    I don't get bullied. When you actually have girls that like you, that are attractive, people in general like you. You've never had that happen though, and i'm sorry..


    @myAWM never said it was an accomplishment, but I could be a wreck right now, and unlike most people on here, i'm not unsure of my future.

    I'm off this thread, it's boring, and Aeyrn is just some random
  • alberttime wrote: »
    I don't get bullied. When you actually have girls that like you, that are attractive, people in general like you. You've never had that happen though, and i'm sorry..

    Be sure to tell them you are a great crossfire player!
Sign In or Register to comment.