Ezbitz and phaze looking for a clan
Comments
-
-
os pasteis sao feitos com pao burro por isso e pastelaria
pastel=pao laria=bolos
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL LARIA XDDDDDDDDDDDDddxddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd -
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool laria xddddddddddddddxddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
e na boa nao e de esperar muito com um gajo que tem o nome savage116 116 e que anos de vida? 11 de maio?
*a nos quotarmos quando sabemos que tamos so nos a falar que windo -
Nothing
Ezbits isn't good at all,he's A LITTLE above bad.
PHaze,ak sprayer with jump and ctrl on(short range newb).So you both can bl*w me.
Best Eu player: At 1 on 1 and 5 on 5 ,Killdream.He r*pes you and your f****** families.Maybe Gie is better than Killdream,i'm not sure.Btw kids,you'll never be too overpowered for this game,so think before writing something on the forum.GL in real life,if u have an active one.
Best regards,Adr1aNn.[vR (your boss) -
fdyvbiggjl wrote: »Ezbits isn't good at all,he's A LITTLE above bad.
PHaze,ak sprayer with jump and ctrl on(short range newb).So you both can bl*w me.
Best Eu player: At 1 on 1 and 5 on 5 ,Killdream.He r*pes you and your f****** families.Maybe Gie is better than Killdream,i'm not sure.Btw kids,you'll never be too overpowered for this game,so think before writing something on the forum.GL in real life,if u have an active one.
Best regards,Adr1aNn.[vR (your boss)
hhmm este ta mad porque quer perceber o que tamos a dizer e nao consegue e depois vem com uma rage destas matasonhos hahahahah xD -
Hoje as 9 horas como sou no lifer vou trollar o eGaming portugal vamos nos todos e fazer uma orgia dentro de uma room
gostariamos muito mas desculpa quando nos os 3 tamos reunidos enchemos uma sala e nao cabe mais ninguem mas obrigado na mesma
Categories
- All Categories
- Z8Games
- Off-Topic - Go To Game OT Forums
- 1 Z8 Forum Discussion & Suggestions
- 16 Z8Games Announcements
- Rules & Conduct
- 5.2K CrossFire
- 955 CrossFire Announcements
- 950 Previous Announcements
- 2 Previous Patch Notes
- 1.4K Community