minha acc foi robada
Pow Minha acc robada Foi Quero Descobrir -mail Resposta secreta Senha perdi Tudo
porfavor se me hackiaron No caso Descobrir Tudo mande e-mail Meu n.
[Email] cfcrossfire1@hotmail.com [/ email ] te pesso Meu orkut ou [ email] fabricio_r8bolado@yahoo.com.br [/ email]
Minha acc robada Foi Pow Quero Descobrir Senha de e-mail Resposta Tudo perdeu secreta
Por favor me hackiaron se para o Todas Caso descubra como Meu parágrafo envie e-mail
[/email][Email] cfcrossfire1@hotmail.com [ / email ] pesso - lo Meu orkut ou [ email] fabricio_r8bolado@yahoo.com.br [/ email][/email]
porfavor se me hackiaron No caso Descobrir Tudo mande e-mail Meu n.
[Email] cfcrossfire1@hotmail.com [/ email ] te pesso Meu orkut ou [ email] fabricio_r8bolado@yahoo.com.br [/ email]
Minha acc robada Foi Pow Quero Descobrir Senha de e-mail Resposta Tudo perdeu secreta
Por favor me hackiaron se para o Todas Caso descubra como Meu parágrafo envie e-mail
[/email][Email] cfcrossfire1@hotmail.com [ / email ] pesso - lo Meu orkut ou [ email] fabricio_r8bolado@yahoo.com.br [/ email][/email]
Comments
-
lolsmileyface, this part is wrong:
Sua conta provavelmente tem um keylogger, porque você cortou.
you should've used the word "hack", brazillians understando this word too, and then, he probably don't know how to use google translator O.o
Blame Google translate xD -
My account was hacked help me Z8Games
I've been hacked by Z8Games me right back maldosso me a comb for hackiol ci you knew who was trying to discover the secret answer to this ci comsequi you send the account to this email.> rafael-antonio-safado@hotmail.com <comb by me Help Z8Games -
-
Sou Brasileiro
sou brasileiro
first looks mind I was a good time without going into my account crossfire, now I'm back playing and I change the password, and do not remember the email I was trying to change the email and did not remember the secret answer and I am suspecting that someone is playing it, I had two accounts and one other that Haki is that I'm still with the password to another I remembered the answer
login was: duduziin3322
and the answer was sfs
if anyone knows any of the data from two to please send me this email?
biell.viip @ live.com -
Esqueci E-mail e resposta secreta
eu esto precisando de ajuda,eu pus o msn do meu amigo e essa conta e elite eu me matei pra caramba pra upar ela e tem mt arma boa, mas com o passar do tempo eu esqueci o e-mail novo que eu pus e resposta secreta, pode me ajudar por favor, e a unica conta que tenho! meu email e Diego_amarelo1@hotmail.com pode mandar email ou responder por aqui mesmo. Obrigado! -
Esqueci E-mail e resposta secreta
Portuguese for English
I'm in need of help, I put my friend, and MSN account and this elite I killed hell to upload it and has mt good weapon, but over time I forgot the new e-mail that I put and response secret can help me please, and the only account I have! Diego_amarelo1@hotmail.com my email and can send email or reply through here. Thank you!
Categories
- All Categories
- Z8Games
- 1 Z8 Forum Discussion & Suggestions
- 15 Z8Games Announcements
- Rules & Conduct
- 3.5K CrossFire
- 790 CrossFire Announcements
- 783 Previous Announcements
- 2 Previous Patch Notes
- 691 Community
- 158 Modes