[GM]Bringing back EU :)
So after a long break/LoL game time I decided I would team up with Orm and bring GM back to EU there not much I can say about it that I haven't said in the post on the clan page, take a look http://clan.z8games.com/clanstat_cf.aspx?guildid=193919, Remember this is a EU clan only, thanks
Comments
-
-
-
Because we are bored of N/A people and their egosDanniHecks wrote: »gl .
Don't see why you guys don't just play in alpha.
No decent GMers in UK servers
there are some decent UK server players out there.
Your cool man... -
014705454845 wrote: »tata ti je

To bad I'm croatian and I understood what you said. And when you have the courage to say that to my face you can PM me here. And you are still a moron like 90% of the croatian population.
EDIT: Rory can't stand anything other then english. Favourite mod atm.
-
racco
asdajsuodjhasuidhasdhasuhduashduashduashudhasudhuasdasjkdjaskdklgçjkçghjiopgfjhgoiuofdghdçiofgdfpjdfdfdfraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoracco -
Epic story bro.asdajsuodjhasuidhasdhasuhduashduashduashudhasudhuasdasjkdjaskdklgçjkçghjiopgfjhgoiuofdghdçiofgdfpjdfdfdfraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoracco
Spooky good luck ^(o)^ (random face) -
EuSouUmBosta wrote: »asdqwwwfghghsrgmsrjikhsdmgsfhgmndjhdg
Delete those posts ^asdajsuodjhasuidhasdhasuhduashduashduashudhasudhuasdasjkdjaskdklgçjkçghjiopgfjhgoiuofdghdçiofgdfpjdfdfdfraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoraccoracco
ThnxEpic story bro.
Spooky good luck ^(o)^ (random face)
Bump.
Categories
- All Categories
- Z8Games
- Off-Topic - Go To Game OT Forums
- 1 Z8 Forum Discussion & Suggestions
- 16 Z8Games Announcements
- Rules & Conduct
- 5.2K CrossFire
- 955 CrossFire Announcements