new weapons Novas armas
Ingles: it's time to launch new weapons Z8Games the crossfire is being overtaken by combat arms crossfire of many players are leaving the combat arms crossfire crossfire because the U.S. is a garbage compared to the crossfire of Korea will ask to take an initiative z8 games you guys comcordam Let me yes or no is your opinion of guys at least come to Gold Tompson
Portugues: esta na hora da z8games lançar novas armas o crossfire esta sendo ultrapassado pelo combat arms muitos players do crossfire estao deixando o crossfire pelo combat arms porque o crossfire EUA esta um lixo comparado com o crossfire da coreia vamos pedir para z8 games tomar um iniciativa voçes comcordam comigo sim ou nao Vamos galera de a sua opiniao pelo menos venha com a tompson Gold
Portugues: esta na hora da z8games lançar novas armas o crossfire esta sendo ultrapassado pelo combat arms muitos players do crossfire estao deixando o crossfire pelo combat arms porque o crossfire EUA esta um lixo comparado com o crossfire da coreia vamos pedir para z8 games tomar um iniciativa voçes comcordam comigo sim ou nao Vamos galera de a sua opiniao pelo menos venha com a tompson Gold
Comments
-
The reason people are leaving is because of the Brazilians. The reason this version has less weapons is BECAUSE IT'S NEWER. If you dont know any history about the versions dont post. We get a patch each month. Be happy.
Also people aren't going to CA. CA is crap. It tried to copy COD + the world and fails hard. -
L0LSmilyFace wrote: »The reason people are leaving is because of the Brazilians. The reason this version has less weapons is BECAUSE IT'S NEWER. If you dont know any history about the versions dont post. We get a patch each month. Be happy.
Also people aren't going to CA. CA is crap. It tried to copy COD and fails hard.
they tried to copy the world.... -
-
People are leaving thanks to you. Lagging br. Maybe you and your country should follow them and stop playing this game.Ingles: it's time to launch new weapons Z8Games the crossfire is being overtaken by combat arms crossfire of many players are leaving the combat arms crossfire crossfire because the U.S. is a garbage compared to the crossfire of Korea will ask to take an initiative z8 games you guys comcordam Let me yes or no is your opinion of guys at least come to Gold Tompson
It sucks.lilsmiley45 wrote: »has anyone played AVA yet?
Categories
- All Categories
- Z8Games
- Off-Topic - Go To Game OT Forums
- 1 Z8 Forum Discussion & Suggestions
- 16 Z8Games Announcements
- Rules & Conduct
- 5.2K CrossFire
- 951 CrossFire Announcements
- 942 Previous Announcements
- 2 Previous Patch Notes
- 1.4K Community